Spojenie HKM-Instaforex vstupuje do jubilejnej desiatej sezóny

Autor: HKM Zvolen Dátum: 21.6.2021

Na doterajšiu, už deväťročnú spoluprácu medzi HKM Zvolen a jeho dlhodobým spoľahlivým partnerom, spoločnosťou Instaforex, nadviažu oba subjekty aj v sezóne 2021/2022. Na spoločnom stretnutí s riaditeľom marketingu HKM Ing. Miroslavom Brumerčíkom, to podpisom zmluvy potvrdil výhradný zástupca spoločnosti Instaforex pre Slovenskú republiku, Bc. Peter Jandura.

Hlavnou činnosťou medzinárodného forexového brokera InstaForex je poskytovať prvotriedne investičné služby zamerané na získavanie profitu z operácií na finančných trhoch po celom svete. Klienti spoločnosti InstaForex využívajú špičkové technológie v oblasti online obchodovania a majú prístup k správam a informačným zdrojom od popredných informačných agentúr. Obchodná spoločnosť z ruského Kaliningradu je lídrom na finančných trhoch, no zdieľa tiež nadšenie miliónov svojich klientov pre profesionálne športy, a preto sa aktívne angažuje aj v tejto oblasti. Športové záujmy spoločnosti Instaforex sa pohybujú od rýchlych áut cez špičkový tenis a biatlon až po hokej. Ambasádorom tejto ruskej spoločnosti je nórska ikona zimných športov, 8-násobný zlatý olympijský medailista, držiteľ 20 titulov svetového šampióna a 6-násobný celkový víťaz Svetového pohára - biatlonista Ole Einar Bjørndalen. Medzi športovcami a kolektívmi, ktorým sa dostáva priazne spoločnosti Instaforex, sa už desiaty rok zaradí aj trojnásobný slovenský hokejový šampión HKM Zvolen.

Oficiálny zástupca jedného z najvýznamnejších svetových brokerov, Peter Jandura, pri príležitosti predĺženia zmluvy so zvolenským HKM, mohol spokojne konštatovať: „Tohtoročný, už druhý majstrovský titul s podpisom Instaforexu, bol akýmsi predčasným darčekom k desiatemu jubileu našej spolupráce. Ale prečo to nezopakovať aj v novej sezóne, veď káder rytierov sa rysuje naozaj sľubne,“ zaželal si. Zaujímavosťou je, že pán Jandura, rodený Bystričan, podporuje práve zvolenský klub. Ako k tomu vlastne došlo?  „Jednoducho som sa do Zvolena presťahoval,“ hovorí. „Začal som chodiť na hokej a popri tom prišla myšlienka, že formou spolupráce s HKM by sa dala spropagovať naša firma v rámci celej republiky.“ Slovo dalo slovo a pred víťazným playoff 2013 už svietila reklama ruskej spoločnosti na dresoch budúcich šampiónov a neskôr aj na brankárskych betónoch, keď svoj nápad zrealizoval Miroslav Brumerčík: „Hľadali sme adekvátne miesto, kde reklamu Instaforexu umiestniť,“ priblížil riaditeľ marketingu HKM. „Vo svete bola takáto forma reklamy bežná, no na Slovensku sme boli prví. Zo spoločnosti zastúpenej pánom Jandurom sa vyprofiloval stabilný, dlhoročný partner, ktorý si zaslúži, aby patril medzi najviac viditeľných. V ostatnej, zhodou okolností znovu majstrovskej sezóne bolo preto logo Instaforexu umiestnenú na ramenách hráčskych dresov, na ľadovej ploche aj na LED paneloch v druhej vlne reklám.“

Zástupca ruskej spoločnosti pre Slovensko, si za tých deväť rokov v hokeji vybudoval množstvo kamarátskych vzťahov a sám sa dokonca postavil na korčule. „Chodím hrávať s partičkami, trénoval som už aj s viacerými zvolenskými hokejistami. Takže som pripravený podpísať hráčsku zmluvu s HKM,“ smeje sa Peter Jandura, ale v zápätí už seriózne dodáva: „Naozaj možno povedať, že počas tých rokov sa vzťahy medzi mnou, riaditeľom marketingu, hráčmi a ľuďmi v klube dostali na nadštandardnú úroveň. Od roku 2013 som poznal v podstate všetkých hráčov, s niektorými som strávil naozaj veľa času a vybudovali sme si priateľské vzťahy. S viacerými z tých, ktorí už vo Zvolene nie sú, som v stálom kontakte. Tak to bude aj s trojicou Kelemen, Bondra, Ivan, ktorí mi z majstrovského kolektívu budú chýbať najviac. V českej lige im budem držať palce, veď máme trojitú šancu, že niekto z bývalých hráčov HKM zdvihne nad hlavu Masarykov pohár.“

Aj do nastávajúcej sezóny majú HKM a Instaforex spoločný cieľ v podobe atraktívneho hokeja, ktorý na štadióne pod Pustým hradom už budú môcť konečne vidieť aj vďační diváci.

Jeden zo základných krokov slúžiacich k podpore naplnenia športových cieľov v novej sezóne už teda Zvolenčania urobili. Na poli obchodnom, marketingovom a samozrejme hlavne na poli športovom sa pod Pustým hradom pracuje intenzívne ďalej.